Duke filluar aktivitetet e saj kryesore në 1998 si Ayaydın Group dhe më vonë në 2012 me markën e saj kryesore Tudors, shpejt u bë një aktor i rëndësishëm në shitje me pakicë dhe luajti drejt udhëheqjes së tregut të këmishave në Turqi.
Vitet e fundit, pas një sërë suksesesh vendore, rritja e interesit ndërkombëtar për markën Tudors dhe vizioni i saj për t’u bërë një markë ndërkombëtare, ka rezultuar në rritjen e kompanisë. Në një hark kohor shumë të shkurtër, Tudors ka vendosur tashmë flamurin e saj në 16 vende me 240 dyqanet e saj dhe ka përparuar në mënyrë të qëndrueshme drejt të qenit marka më e suksesshme e këmishave në gjithë botën.
Tudors, e cila ka arritur sukses të madh në fushën e e-commerce në një kohë të shkurtër që nga viti 2013, sot vazhdon pa u ngadalësuar aktivitetet e saj ndërkombëtare të tregtisë elektronike.